Оплатив квиток, але нічого не отримав

Таке може трапитись з наступних причин:

Оплата не пройшла (списання з картки не відбулось)

В цьому випадку рекомендується повторно провести придбання квитка. Не рекомендується намагатись оплатити той самий квиток, так як час, що відводиться на оплату, є досить коротким - лише 15 хвилин.

Оплата пройшла (списання з картки відбулось)

Найтиповіша причина - платіж надійшов із запізненням

Укрзалізниця відводить лише 15 хвилин на оплату квитка і, якщо платіж не надходить вчасно, скасовує резервування. В цьому випадку Вам необхідно провести повторну покупку, а також написати нам у підтримку, щоб ми повернули вам помилково зняті кошти. При зверненні вказуйте будь-ласка дату, час і суму платежу, напрямок слідування потягу - це суттєво прискорить виявлення Вашої транзакції.

Лист потрапив у спам або виник збій поштового сервера

Вам необхідно авторизуватись на сайті з вашим імейлом і Ви отримаєте доступ до Архіву покупок.

Неправильно вказаний імейл

В такому разі Ви можете звернутись в підтримку, вказавши деталі Вашого платежу і ми допоможемо отримати Ваш квиток.